دیجیتال مارکتینگ برای صادرات- Digex

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات دوره

شرایط ارزی حاکم بر کشور و سایر شاخص‌های اقتصاد کلان نشان می‌دهد که اقتصاد ملی چاره‌ای جز «افزایش صادرات» برای حل مشکلات اقتصادی در ابعاد کلان ندارد.
از سوی دیگر، فضای بازاریابی بین‌المللی هم به شدت متاثر از «دیجیتال مارکتینگ» است.
کنارِ هم قرار دادنِ این دو موضوع، لزوم پرداخت به «دیجیتال مارکتینگ برای صادرات» را نشان می‌دهد، این دوره می‌تواند برای هر فردی که قصد ورود به بازارهای جهانی را دارد، کاربرد داشته باشد.

  • تحقیقات بازار برای صادرات در فضای آنلاین
  • معرفی و کار با ابزارهای تحقیقات بازار در فضای آنلاین
  • آنالیز بازار کشورهای مقصد برای صادرات
  • معرفی و کار با پلتفرم‌های B2B صادرات
  • راه‌اندازی وبسایت برای صادرات
  • استفاده از گوگل برای بازاریابی صادرات
  • تولید محتوا و بازاریابی محتوایی در بازارهای خارجی
  • ایمیل مارکتینگ برای صادرات
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای صادرات
  • تجار و بازرگانان، مدیران و کارشناسان بازرگانی، صاحبان کسب و کار و کلیه علاقمندان به یادگیری صحیح صادرات
  • دانشپذیران دوره‌های تربیت کارشناس صادرات

تعداد دوره

یک ترم

مدت دوره

21 ساعت

شماره تماس

جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

011-55217587
0939-380-4520

پیمایش به بالا