دوره جعبه ابزار مهندسان فروش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات دوره

در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب ‌وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیش‌ازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب‌ وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آن‌ها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمی‌دانند به جرات می‌توان گفت که حد موفقیت آن‌ها اینجا نیست و با به‌کارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مهندسی بازاریابی و فروش برگزار می‌گردد به‌عنوان یکی از گام‌های مهم در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهم‌ترین این ابزارها ایجاد می‌گردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاه‌مدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب‌ وکار خود خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقه‌مندی، به‌سادگی دوره‌های آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسب‌وکار خود انتخاب می‌نمایند.

  • افزایش سطح دانش مدیران و شرکت‌کنندگان با مفاهیم بازاریابی
  • کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی
  • آشنایی با روش‌های توانمند‌سازی تیم داخلی فروش و بازاریابی
  • درک بهتر از فعالیت‌های واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان
  • جعبه ابزار مهندسان فروش «مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)+بازاریابی تلفنی+مهندسی فروش»  
  • چارچوب دوره، مهندسی فروش و لزوم توجه به آن در بازارهای کنونی
  • الزامات مهندسی فروش و مهندس فروش
  • الگو شناسی و مطالعات تطبیقی
  • سهم بازار و سهم ذهنی در مهندسی فروش
  • تکنیک‌های طلایی در مهندسی فروش
  • بازارشناسی، بازارسازی و بازار داری
  • انواع مشتریان پیش‌روی کسب و کار با توجه به ماهیت
  • مدل تبول
  • انواع مشتریان با توجه به میزان رضایت
  • نحوه مدیریت مشتریان خشمگین
  • پرسونای مشتری و بوم همدلی مشتریان
  • مدل‌های کلاسیک، سوئدی و آمریکایی در سنجش رضایتمندی مشتری
  • تشریح فرآیند سنجش رضایتمندی مشتریان
  • ابزارهای جمع آوری داده‌های بازار و مشتریان
  • معرفی نرم‌افزارهای تحلیل داده‌های بازار و مشتریان
  • بیان چارچوب کلی دوره و جایگاه بازاریابی تلفنی
  • تشریح مراحل قبل از تماس در بازاریابی تلفنی
  • نحوه تماس و چارچوب تماس تلفنی
  • تأثیر آغازین و قانون ۷۰/ ۳۰ در بازاریابی تلفنی
  • المان‌های فیزیکی مؤثر بر بهبود بازاریابی تلفنی
  • نحوه برخورد با مخاطبین ناراضی در بازاریابی تلفنی
  • اهمیت زمان تماس در بازاریابی تلفنی
  • جملات سمی و نبایدها در بازاریابی تلفنی
  • جملات طلایی در بازاریابی تلفنی
  • نحوه و زمان‌ پیگیری‌های پس از تماس در بازاریابی تلفنی
  • تکنیک‌های پرکاربرد در بازاریابی تلفنی
  • ارائه قیمت و نحوه پاسخگویی به مشتریان حساس به قیمت
  • جمع‌بندی و پرسش‌وپاسخ
  • مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار، مدیران و مشاوران بازاریابی و فروش، کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و مشاوران و کارشناسان تبلیغات، و کلیه دانشجویان رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع و سایر علاقه‌مندان

تعداد دوره

یک ترم

مدت دوره

30 ساعت

شماره تماس

جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

011-55217587
0939-380-4520

پیمایش به بالا