توضیحات دوره
در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیشازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آنها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمیدانند به جرات میتوان گفت که حد موفقیت آنها اینجا نیست و با بهکارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مهندسی بازاریابی و فروش برگزار میگردد بهعنوان یکی از گامهای مهم در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهمترین این ابزارها ایجاد میگردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاهمدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب وکار خود خواهند داشت و میتوانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقهمندی، بهسادگی دورههای آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسبوکار خود انتخاب مینمایند.
- افزایش سطح دانش مدیران و شرکتکنندگان با مفاهیم بازاریابی
- کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی
- آشنایی با روشهای توانمندسازی تیم داخلی فروش و بازاریابی
- درک بهتر از فعالیتهای واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان
- جعبه ابزار مهندسان فروش «مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)+بازاریابی تلفنی+مهندسی فروش»
- چارچوب دوره، مهندسی فروش و لزوم توجه به آن در بازارهای کنونی
- الزامات مهندسی فروش و مهندس فروش
- الگو شناسی و مطالعات تطبیقی
- سهم بازار و سهم ذهنی در مهندسی فروش
- تکنیکهای طلایی در مهندسی فروش
- بازارشناسی، بازارسازی و بازار داری
- انواع مشتریان پیشروی کسب و کار با توجه به ماهیت
- مدل تبول
- انواع مشتریان با توجه به میزان رضایت
- نحوه مدیریت مشتریان خشمگین
- پرسونای مشتری و بوم همدلی مشتریان
- مدلهای کلاسیک، سوئدی و آمریکایی در سنجش رضایتمندی مشتری
- تشریح فرآیند سنجش رضایتمندی مشتریان
- ابزارهای جمع آوری دادههای بازار و مشتریان
- معرفی نرمافزارهای تحلیل دادههای بازار و مشتریان
- بیان چارچوب کلی دوره و جایگاه بازاریابی تلفنی
- تشریح مراحل قبل از تماس در بازاریابی تلفنی
- نحوه تماس و چارچوب تماس تلفنی
- تأثیر آغازین و قانون ۷۰/ ۳۰ در بازاریابی تلفنی
- المانهای فیزیکی مؤثر بر بهبود بازاریابی تلفنی
- نحوه برخورد با مخاطبین ناراضی در بازاریابی تلفنی
- اهمیت زمان تماس در بازاریابی تلفنی
- جملات سمی و نبایدها در بازاریابی تلفنی
- جملات طلایی در بازاریابی تلفنی
- نحوه و زمان پیگیریهای پس از تماس در بازاریابی تلفنی
- تکنیکهای پرکاربرد در بازاریابی تلفنی
- ارائه قیمت و نحوه پاسخگویی به مشتریان حساس به قیمت
- جمعبندی و پرسشوپاسخ
- مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار، مدیران و مشاوران بازاریابی و فروش، کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و مشاوران و کارشناسان تبلیغات، و کلیه دانشجویان رشتههای مدیریت، مهندسی صنایع و سایر علاقهمندان

تعداد دوره
یک ترم
مدت دوره
30 ساعت
شماره تماس
جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
011-55217587
0939-380-4520