دوره تحلیل بازارهای صادراتی با ابزار ITC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات دوره

 

توانمند سازی تجار و صادر کنندگان و استفاده بهینه از ابزارهای تحلیل بازارجهانی جهت دسترسی درست و کم هزینه به بازار هدف
  • بررسی و تحلیل سه نقشه تجاری بنامTrade Map  - Market Access Map و Export Potential Map
  • میزان مصرف محصولات در جهان بازار های هدف
  • آشنایی با رقبا و دیگر صادرکنندگان در بازار هدف شما
  • آشنایی با شاخص تمرکز و پراکندگی صادرکنندگان محصول و بازار هدف
  • آشنایی با روند ارزش کالا ، میزان رشد یا نزول مصرف در جهان و بازار هدف
  • آشنایی با نظام هماهنگ کدینک کالا HSCode و طبقه بندی آنها
  • آشنایی با قوانین و مقررات فنی ، بهداشتی و گمرکی کشورها
  • آشنایی با اقدامات تعرفه ای و غیر تعرفه ای  NTM واقدامات بهداشتی و گیاهیSPS
  • آشنایی با تعرفه های MFN ، PTA ، FTA و پیمان های منطقه ای و مزایای آنها
  • شرایط دسترسی و مقررات کشور های بازار هدف
  • آشنایی با اقدامات  ضد قیمت شکنی و اقدامات مقابله به مثل کشور های عضو WTO
  • آشنایی با قوانین مبدا کالا و استفاده از ابزار تسهیل گر در شناسایی مبدا محصولات ترکیبی:Rules of Origin facilitator
  • آشنایی با ظرفیت و پتانسیل های صادراتی محصولات ایران به کل جهان
  • آشنایی با پتانسیل صادرات یک محصول خاص  به  یک بازارخاص
  • آشنایی با پتانسیل صادراتی محصول درجه یک کشور در بازار های مختلف
شرکت های کوچک و متوسط ، کارشناسان و مدیران بازرگانی شرکت ها ، صادر کنندگان ، دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی و رشته های زبان انگلیسی

تعداد دوره

یک ترم

مدت دوره

12 ساعت

شماره تماس

جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

011-55217587
0939-380-4520

پیمایش به بالا