اصول قیمت‌گذاری برای مدیران بازرگانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات دوره

آموزش قیمت گذاری برای مدیران بازرگانی

یکی از دغدغه های اصلی مدیران بازرگانی و دپارتمان ها و تیم های مارکتینگ، استفاده از روش های قیمت گذاری محصول و خدمات برای افزایش سهم بازار و سودآوری شرکت است. با عنایت به ریشه های اقتصادی اصول قیمت گذاری، بسیاری از مدیران بازرگانی وارد این حوزه نشده و صرفا از چند روش تکراری رایج در صنعت خود استفاده می کنند. در این دوره می خواهیم روش ها و تکنیک های متعددی را به مدیران بازرگانی آموزش دهیم تا بتوانند با روش های ابتکاری و خلاقانه قیمت گذاری، از رقبای خود پیشی گرفته و در نهایت به رشد سازمان خود کمک کنند . دوره فوق به صورت کاملا کاربردی بوده و مثال ها و نمونه های واقعی از پروژه های اجرا شده در شرکت های مختلف ایرانی و بین المللی ارائه خواهد شد.
  • جایگاه قیمت گذاری در فرآیند بازاریابی
  • تحلیل وضعیت بازار و صنعت
  • استفاده از تحقیقات بازاریابی جهت قیمت گذاری دقیق
  • روش های قیمت گذاری برای نفوذ در بازار
  • روش های قیمت گذاری پرستیژی و پرمایه
  • استراتژی های تخفیفات قیمتی
  • تخمین و محاسبه قیمت بهینه محصولات جدید و نوآورانه
  • روش های قیمت گذاری برای ورود به بازارهای بین المللی
  • استراتژی ها و تکنیک های جدید در قیمت گذاری
مدیران عامل، صاحبان کسب و کار، مدیران بازاریابی و تبلیغات، مدیران محصول، مدیران فروش و کلیه مدیران تصمیم گیرنده در شرکت ها (خصوصا شرکت های بازرگانی)، کارشناسان و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، فارغ التحصیلان رشته های مدیریتی و مهندسی و کلیه علاقه مندان و دغدغه مندان بازار و صنعت و بازرگانی و کسب و کار.

تعداد دوره

یک ترم

مدت دوره

16 ساعت

شماره تماس

جهت ثبت نام از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

011-55217587
0939-380-4520

پیمایش به بالا